Der Empfehlung des Landes Mecklenburg-Vorpommern folgend sind ab Sonntag, 15. März 2020, alle Standorte der Ernst Barlach Museen Güstrow bis auf Weiteres geschlossen, um die weitere Verbreitung des Coronavirus einzuschränken. Die Gesundheit unserer Besucher*innen und Mitarbeiter*innen hat für uns oberste Priorität.
Hierfür bitten wir um Ihr Verständnis.

THE ERNST BARLACH MUSEUMS OF GUESTROW CLOSED AS OF 15 MARCH DUE TO CORONA VIRUS From Sunday March 15, 2020 onwards the Museums of Ernst Barlach in Guestrow will be closed  concerning the Coronavirus disease. This measure is intended to minimise the spread of the coronavirus. Should you have any questions please contact info@barlach-museen.de   We will keep you regularly updated on any recent developments via our website and social media channels. We kindly ask for your understanding and wish you good health.

Hier die PRESSEMITTEILUNG des Ministerium für Bildung, Wissenschaft und Kultur MV vom 14. März 2020 (bitte klicken).